مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-04سياسي

هوشمند سازی نظام مالیاتی سبب شناسایی مفسدین اقتصادی شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی به پروژه هوشمند سازی نظام مالیاتی کشور اشاره کرد و توضیح داد: در این پروژه تلاش شد تا کارها به شکل سیستمی پیش برود و موجب کاهش مفاسد و شناسایی مفسدان شود.

- ایسنا/قم وزیر امور اقتصادی و دارایی به پروژه هوشمند سازی نظام مالیاتی کشور اشاره کرد و توضیح داد: در این پروژه تلاش شد تا کارها به شکل سیستمی پیش برود و موجب کاهش مفاسد و شناسایی مفسدان شود.

به نقل از حوزه علمیه قم، سید احسان خاندوزی در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به نیروسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اقتصاد اسلامی گفت: تلاش شد تا این نیروها در این حوزه سیاست گذاری، تولیدات علمی داشته باشند و بر همین مبنا دوره مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصاد برگزار و آخرین وضعیت حوزه اقتصاد را عرضه کردیم و از پژوهش های نخبگان حوزه در این خصوص استفاده کردیم تا بتوانیم تولید محتوای اقتصاد اسلامی داشته باشیم.

وزیر اقتصاد با تشریح تعدادی از محورهای اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در دولت سیزدهم توضیح داد: یکی از موارد باز شدن فضا برای فعالان اقتصادی بود که در همین راستا درگاه ملی مجوزها راه اندازی شد تا مردم و فعالان اقتصادی در پیچ و خم اداری درگیر نشوند لذا از یک سو به بخش های تولیدی کمک کردیم که راحت تر فعالیت کنند و تکریم فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی نظام مالیاتی سبب شناسایی مفسدین اقتصادی شد

هوشمند سازی نظام مالیاتی سبب شناسایی مفسدین اقتصادی شد