مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-10اجتماعي

تفاهمنامه آموزشی بین دامپزشکی و فنی و حرفه ای مازندران منعقد شد


در پنجمین روز از هفته دامپزشکی با شعار دامپزشکی آموزش و پژوهش، تفاهمنامه آموزشی اداره کل دامپزشکی مازندران با اداره کل آموزش فنی حرفه ای مازندران منعقد شد.

- ایسنا/مازندران در پنجمین روز از هفته دامپزشکی با شعار دامپزشکی آموزش و پژوهش، تفاهمنامه آموزشی اداره کل دامپزشکی مازندران با اداره کل آموزش فنی حرفه ای مازندران منعقد شد.

سرپرست دامپزشکی مازندران، هدف از انعقاد این تفاهم نامه آموزشی را توانمندسازی افراد معرفی شده از سوی این اداره کل در امور نگهداری دام و طیور بر اساس استانداردها و شایستگی های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای عنوان کرد.

حمزه آقاپور کاظمی استفاده از ظرفیت های طرفین جهت برگزاری دوره های آموزشی در آشنایی بهره برداران با بیماری های مختلف دام و طیور به ویژه بیماری های مشترک و نحوه مقابله با آن را از اهداف دوره های آموزشی دانست و ادامه داد: همچنین آموزش واکسیناسیون دامی به دانشجویان و گروه های جهادی جهت کسب تجربه در محیط کار واقعی و آمادگی ارائه خدمات در مناطق محروم و بالادست از دیگر اهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران به لزوم دوره های آموزشی برای ممیزی واحدها با عنوان دوره HHCP اشاره کرد و گفت: داشتن گواهینامه فنی و حرفه ای با اعتبار بین المللی برای افرادی که در این حوزه ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه آموزشی بین دامپزشکی و فنی و حرفه ای مازندران منعقد شد

تفاهمنامه آموزشی بین دامپزشکی و فنی و حرفه ای مازندران منعقد شد