مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:402023-09-30بين الملل

نتانیاهو برای بررسی اوضاع امنیتی نشست اضطراری برگزاری می کند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد روز یکشنبه برای بررسی اوضاع امنیتی داخل سرزمین های اشغالی، نشست اضطراری با سران نظامی این رژیم برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی روز یکشنبه نشست اضطراری برای بررسی مواضع نظامی در جبهه های مختلف برگزار خواهد کرد.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نشست امنیتی که نتانیاهو برگزار خواهد کرد، به بررسی اوضاع امنیتی در جبهه های نوار غزه و جبهه های نظامی دیگر با مشارکت سازمان های امنیتی مختلف برگزار خواهد کرد.

بر اساس گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی، نتانیاهو پرونده های امنیتی را با یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتسی هالیوی رییس ستاد مشترک ارتش و دیگر مقام های امنیتی بررسی خواهد کرد.

این شبکه در پایگاه اینترنتی خود نوشت که نتانیاهو اوضاع امنیتی داخلی در شهرها و شهرک های کرانه باختری و قدس در دوره عیدهای یهودی را که یکشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید، مورد بررسی قرار خواهد داد.

پیشتر نیز شبکه 13 صهیونیستی گزارش داد که حماس موفق شد ارتش رژیم اشغالگر را مجبور کند که تسلیم شود و دستاوردهای بزرگی کسب کرد؛ زیرا تل آویو مجبور شد با بازگشت و ورود هزاران نفر از شهروندان ساکنان غزه به اراضی اشغالی برای کار موافقت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای بررسی اوضاع امنیتی نشست اضطراری برگزاری می کند

نتانیاهو برای بررسی اوضاع امنیتی نشست اضطراری برگزاری می کند