مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-23اقتصادي

نظارت های پست قرنطینه دامی مرز باشماق ضامن تداوم صادرات محصولات دامی


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان، گفت: پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان نقش بسزایی در افزایش صادرات فرآورده های خام دامی به کشورهای عراق و سوریه ایفا می کند.

- ایسنا/کردستان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان، گفت: پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان نقش بسزایی در افزایش صادرات فرآورده های خام دامی به کشورهای عراق و سوریه ایفا می کند.

کیوان نوری در گفت وگو با ایسنا، وظایف پست نظارت قرنطینه دامپزشکی مستقر در پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان را تشریح و اظهار کرد: پست های قرنطینه دامپزشکی به عنوان یکی از سازمان های همجوار گمرک جمهوری اسلامی ایران در پایانه های مرزی مستقر شده اند و بر همین اساس در استان کردستان نیز پست یاد شده در پایانه مرزی باشماق مریوان در حال فعالیت است.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی استان کردستان طی سالیان اخیر اهتمام ویژه ای نسبت به بکارگیری و استقرار زبده ترین و فنی ترین نیروهای خود در پست قرنطینه دامی باشماق داشته است و هدف از انجام این کار را اجرای نظارت عالیه بر صادرات دام زنده و فرآورده های خام دامی می داند که در نهایت خروجی آن افزایش سطح کیفیت محصولات صادراتی می باشد و بدین سان روند صادرات تضمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های پست قرنطینه دامی مرز باشماق ضامن تداوم صادرات محصولات دامی

نظارت های پست قرنطینه دامی مرز باشماق ضامن تداوم صادرات محصولات دامی