مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-16اقتصادي

شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، واحد نمونه موفق جهش تولید در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از احداث شهرک های صنعتی غیردولتی، زمینه ساز رشد تولید و اشتغال است که با حمایت های لازم و قانونی تلاش می شود، - ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از احداث شهرک های صنعتی غیردولتی، زمینه ساز رشد تولید و اشتغال است که با حمایت های لازم و قانونی تلاش می شود، مسیر احداث و توسعه این شهرک ها در استان افزایش یابد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، اظهار کرد: شهرک غیردولتی حدید مبتکران به عنوان نمونه بارز و موفق مجموعه تولیدی در استان، توانسته است با ترسیم افق توسعه خود تا سال 1405 ، گامی مهم و اساسی در تامین نیازهای کشور به ماشین آلات کامیون، لیفتراک و لودر بردارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی بازدیدی که امروز از این شهرک غیردولتی انجام شد، تلاش های مدیران این مجموعه تولیدی در توسعه صنعت استان قابل تقدیر و ستاش بود که در گام نخست، موفق به اشتغال زایی برای بیش از 800 نفر از جوانان و تحصیل کرده‎گان منطقه شده اند.

علایی افزود: این واحد تولیدی در حال تکمیل فرآیند زنجیره تولید خود است که در صورت تکمیل و راه اندازی کامل آن، انتظار می رود تحقق برنامه های اشتغال 5000 نفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، واحد نمونه موفق جهش تولید در استان اردبیل

شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، واحد نمونه موفق جهش تولید در استان اردبیل