مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-14پزشكي

همدان در بخش پیوند مغز استخوان ظرفیت های خوبی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 7150 نفر دانشجو داریم که نیازمند تقویت امکانات رفاهی و تفریحی آنها هستیم، گفت: در بخش پیوند مغز استخوان ظرفیت های خوبی داریم اما به سرمایه گذاری نیازمندیم.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 7150 نفر دانشجو داریم که نیازمند تقویت امکانات رفاهی و تفریحی آنها هستیم، گفت: در بخش پیوند مغز استخوان ظرفیت های خوبی داریم اما به سرمایه گذاری نیازمندیم.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در نشست مشترک با سازمان ها و بانک های استان همدان با محوریت مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها و خیرین، اظهار کرد: مسئولیت پذیری اجتماعی موضوعی شناخته شده در همه دنیا و جوامع مختلف است که متناسب با نیاز جوامع، رشد یافته و با برنامه ریزی و سیاست گذاری های مختلف به سمت بیشترین بهره وری سوق داده می شود.

وی تصریح کرد: طی دو یا سه دهه نخست انقلاب، مسئولیت پذیری اجتماعی عمدتاً حول حوزه آموزش و پرورش تمرکز داشت، در شرایط ورود به حوزه سلامت و همه مؤلفه های این حوزه، شاخص های بهداشت بسیار مهم و مورد تأکید است که مسئولیت اجتماعی و مشارکت افراد مختلف می تواند بر تقویت این حوزه و کاهش هزینه های درمان تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در بخش پیوند مغز استخوان ظرفیت های خوبی دارد

همدان در بخش پیوند مغز استخوان ظرفیت های خوبی دارد