مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-10سياسي

وسعت تنها کتابخانه کودک البرز دو برابر می شود


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: مساحت کتابخانه قاصدک فردیس به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کوک و نوجوان در استان، با حمایت شورای اسلامی شهر و به همت شهرداری فردیس حدود 150 متر مربع توسعه می یابد .

- سید عباس طباطبایی، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به عضویت هزار و 728 نفر در کتابخانه قاصدک، اظهار کرد: کتابخانه قاصدک به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان استان، دارای 947 عضو فعال است که خدمات تخصصی ویژه کودکان از جمله آموزش قصه گویی، شاهنامه خوانی و غیره در این کتابخانه ارائه می شود.

  وی با بیان اینکه حق انتفاع 15 ساله  کتابخانه قاصدک از سوی مدیریت شهری فردیس به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار شده است، افزود: مساحت اولیه کتابخانه قاصدک واقع در پارک تندرستی فردیس، با احتساب بخش سرویس های بهداشتی که بعدا اضافه شده، کمتر از 150 متر مربع است.

با توجه به فعالیت های این کتابخانه، استقبال بی نظیر و عضوپذیری از سراسر استان، ضرورت افزایش ظرفیت کتابخانه مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.

  این مقام مسؤول ضمن تقدیر از حمایت های شورای اسلامی شهر فردیس، گفت: به همت شهرداری فردیس 150 مترمربع  از  قسمت پشت ساختمان به مساحت کتابخانه قاصدک اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسعت تنها کتابخانه کودک البرز دو برابر می شود

وسعت تنها کتابخانه کودک البرز دو برابر می شود