مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-18اجتماعي

اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران


محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

- یدالله جهان تاب درباره وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی نیمه سنگین در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محدوده لاسم محور هراز هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز در جاده های شمال، افزود: محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 26مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 28مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران