مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:122023-10-16سياسي

زمان بندی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از اعلام مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد جلایی رییس ستاد انتخابات استان گیلان ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات گیلان در استانداری با اشاره به زمان بندی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اظهار کرد: ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای  اجرای ماده 53 قانون از روز پنجشنبه مورخ 27 مهرماه آغاز می شود.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به مهلت هفت روزه برای ثبت نام داوطلبان حضور در اتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: روند داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز و تا پایان روز چهارشنبه سوم آبان ماه و از ساعت 8 لغایت 18 ادامه دارد.

به گفته جلایی، داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.

moi.

ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی های مورد نیاز اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه در استان گیلان یک هزار و 172 نفر پیش ثبت نام کرده اند، بیان کرد: کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد

زمان بندی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اعلام شد