مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-15اقتصادي

انتقاد مصری از وزیر جهاد کشاورزی


عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ضروری است در رابطه با افزایش ناگهانی قیمت کود، بهای گندم و سایر مطالبات کشاورزان نشستی با حضور وزیر برگزار شود.

- عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در نشست امروز مجلس در خصوص گران شدن کود و مشکلات موجود در زمینه کشاورزی، گفت: وزیر جهاد کشاورزی به فکر کشاورزان نبوده و هیچ اقدامی در رابطه با پرداخت پول گندم انجام نداده، همچنین پروژه ها و طرح های عمرانی نیز تعطیل شده است درحالیکه کشاورزان با مشکلات بسیاری مواجه اند.

 ضروری است در جلسه ای در کمیسیون کشاورزی، وزیر نسبت به این مشکلات پاسخگو باشد.

وی در ادامه خطاب به رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، عنوان کرد: ضروری است در رابطه با افزایش ناگهانی قیمت کود، بهای گندم و سایر مطالبات کشاورزان نشستی با حضور وزیر برگزار شود که در نهایت مقرر شد ساعت 12 روز آینده وزیر جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون کشاورزی درباره مباحث این حوزه پاسخ دهد.

لازم به ذکر است، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس نیز در جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کود کشاورزی گفته است: مطالبات گندم کاران تاکنون پرداخت نشده و برنج نیز روی دست کشاورزان باقی مانده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مصری از وزیر جهاد کشاورزی

انتقاد مصری از وزیر جهاد کشاورزی