مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-08سياسي

تبادلات علمی سوءتفاهم ها بین کشورهای همسایه را برطرف می کند


رییس جامعه المصطفی با اشاره به اینکه دیپلماسی آموزشی به حوزه های دیگر دیپلماسی کمک رسان است، گفت که تبادلات علمی و قرارهای آکادمیک می تواند سوءتفاهم هایی که بین ایران و کشورهای همسایه وجود دارد را برطرف سازد.

- رییس جامعه المصطفی با اشاره به اینکه دیپلماسی آموزشی به حوزه های دیگر دیپلماسی کمک رسان است، گفت که تبادلات علمی و قرارهای آکادمیک می تواند سوءتفاهم هایی که بین ایران و کشورهای همسایه وجود دارد را برطرف سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی- رییس جامعه المصطفی- در دومین روز نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه، به تشریح فعالیت ها و چشم انداز کاری جامعه المصطفی پرداخت و تاکید کرد که هویت این مجموعه، علمی و آکادمیک است و پیش از فعالیت های فرهنگی، بر حوزه آموزش و پژوهش متمرکز است.

وی به تنوع علمی بالا در مجموعه جامعه المصطفی اشاره کرد و افزود: ما هم اکنون عضو اتحادیه ها و مجمع های مختلف بین المللی از جمله اتحادیه های دانشگاه های جهان اسلام، دانشگاه های جهان، دانشگاه های آسیا هستیم و تاکنون بیش از 300 تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی داخل و خارج کشور امضا کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادلات علمی سوءتفاهم ها بین کشورهای همسایه را برطرف می کند

تبادلات علمی سوءتفاهم ها بین کشورهای همسایه را برطرف می کند