مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-03سياسي

وساطت آیت الله سیستانی در درگیری میان 2 عشیره عراقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، آیت الله سیستانی مرجع تقلید بزرگ شیعیان در نجف اشرف، نسبت به درگیری میان 2 قبیله الرمیض و آل عمر در استان ذی قار عراق واکنش نشان داد و ضمن ابراز تاسف بابت این درگیری ها و کشته شدن مردم بی گناه، - آیت الله سیستانی با اعزام نماینده خود در درگیری میان 2 عشیره عراقی میانجیگری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، آیت الله سیستانی مرجع تقلید بزرگ شیعیان در نجف اشرف، نسبت به درگیری میان 2 قبیله الرمیض و آل عمر در استان ذی قار عراق واکنش نشان داد و ضمن ابراز تاسف بابت این درگیری ها و کشته شدن مردم بی گناه، با اعزام نماینده خود به میانجیگری میان آنان اقدام کرد.

دفتر این مرجع بزرگ شیعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آیت الله العظمی سیستانی به خانواده های داغ دیده تسلیت گفته و با آنان همدردی می کند و بزرگان، عقلا و حکمای آنان را به تلاش فراوان جهت حل وفصل این بحران از راه های قابل قبول و متعارف در موارد این چنینی، ترغیب می کند تا از خونریزی بیشتر و ناامنی و اختلال در زندگی مردم منطقه جلوگیری به عمل آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هیئتی را به ریاست علامه محمد حسین العمیدی به سوی شما اعزام کردیم تا تلاش های جدیدی را در این رابطه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وساطت آیت الله سیستانی در درگیری میان 2 عشیره عراقی

وساطت آیت الله سیستانی در درگیری میان 2 عشیره عراقی