مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-07پزشكي

دانشجویان دانشگاه تهران بانی عمل جراحی رایگان 30 دانش آموز نیازمند شد


دبیر کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران گفت: 30 دانش آموز نیازمند عمل جراحی در حوزه جمجمه، فک و صورت و ناهنجاری های همراه تولد، با تلاش های دانشجویان عضو کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمدعلی کیانی دبیر کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران گفت: 30 دانش آموز نیازمند عمل جراحی در حوزه جمجمه، فک و صورت و ناهنجاری های همراه تولد، با تلاش های دانشجویان عضو کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، به طور رایگان تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

این دانش آموزان از استان هرمزگان و همچنین شهرستان های استان تهران با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین شبکه های بهداشت شناسایی شده اند.

این فعال دانشجویی افزود: در این دوره از فعالیت کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، 12 دانش آموز از استان هرمزگان و 17 دانش آموز از استان تهران برای انجام عمل جراحی در بیمارستان فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بستری می شوند.

کیانی با بیان اینکه سه خیر نیک اندیش نسبت به تأمین هزینه های این 30 عمل جراحی اقدام کرده اند، تاکید کرد: تیم جراحی حاضر در عمل جراحی این 30 دانش آموز، در قالب اهدای وقت و تخصص، نسبت به این عمل خیرخواهانه همت می گمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه تهران بانی عمل جراحی رایگان 30 دانش آموز نیازمند شد

دانشجویان دانشگاه تهران بانی عمل جراحی رایگان 30 دانش آموز نیازمند شد