مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04اقتصادي

از تولید پهپادهای نقشه برداری تا تجهیزات خالص سازی فلزات


در پاویون شرکت های دانش بنیان دوازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس 2023) تعداد 20 شرکت محصولات دانش بنیان خود را عرضه کردند.

- در پاویون شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه ماینکس 2023 عرضه شد از تولید پهپادهای نقشه برداری تا تجهیزات خالص سازی فلزات در پاویون شرکت های دانش بنیان دوازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس 2023) تعداد 20 شرکت محصولات دانش بنیان خود را عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان در دوازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس 2023)، از امروز چهارشنبه 12 مهر ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

پاویون اختصاصی ویژه شرکت های دانش بنیان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه برپا شده است و 20 شرکت دانش بنیان به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود می پردازند.

محصولات فناورانه ارائه شده از سوی شرکتهای دانش بنیان در این نمایشگاه به شرح زیر است: تولید بردهای الکتریکی این شرکت دانش بنیان از سال 1386 در حوزه تولید بردهای الکترونیکی و سخت افزار ردیاب خودرو، فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید پهپادهای نقشه برداری تا تجهیزات خالص سازی فلزات

از تولید پهپادهای نقشه برداری تا تجهیزات خالص سازی فلزات