مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-19سياسي

جوان روشندل قمی، نخبه و پشتیبان شبکه شرکت دانش بنیان


یک مهندس در رشته تکنولوژی نرم افزار، گفت: هم اکنون به عنوان پشتیبان شبکه در یک شرکت فناور و دانش بنیان در استان قم مشغول کار است و 90 درصد کارها با خودش است مگر اینکه در یک جایی واقعا نیاز به کمک یک فرد بینا داشته باشد.

- ایسنا/قم یک مهندس در رشته تکنولوژی نرم افزار، گفت: هم اکنون به عنوان پشتیبان شبکه در یک شرکت فناور و دانش بنیان در استان قم مشغول کار است و 90 درصد کارها با خودش است مگر اینکه در یک جایی واقعا نیاز به کمک یک فرد بینا داشته باشد.

شاید جمله معلولیت، محدودیت نیست، در ابتدا تنها یک شعار تکراری لفظی به شمار آید اما در واقعیت، هستند کسانی که این جملات را از مرحله شعار در آورده و در زندگی خود عملی می کنند، گفت وگو با علی فردویی، مهندس روشندل در رشته تکنولوژی نرم افزار، این مسئله را روشن تر می کند.

- ایسنا: یک معرفی اجمالی از خودتان داشته باشید؟ من علی فردویی، دارای مدرک کارشناسی مهندسی تکنولوژی نرم افزار، متاهل و دارای دو فرزند و در یک شرکت دانش بنیان و فناور که در زمینه تکنولوژی های جدید فعال است، استخدام و مشغول کار هستم.

- ایسنا: با توجه به مشکل نابینایی شما، چه شد که به چنین موفقیت هایی در زمینه تحصیلی و شغلی رسیدید؟ در دوران دبیرستان، با توجه به علاقه زیادی که به کامپیوتر داشتم، دوست داشتم تا ادامه تحصیلات را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان روشندل قمی، نخبه و پشتیبان شبکه شرکت دانش بنیان

جوان روشندل قمی، نخبه و پشتیبان شبکه شرکت دانش بنیان