مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-17اقتصادي

بهره مندی بیش از 97 هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون 97 هزار و 617 خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون 97 هزار و 617 خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند.

حسینعلی خواجه مظفری بعدازظهر سه شنبه، 25 مهر در گفت وگو با خبرنگاران از امکان خرید با کالابرگ الکترونیک در یک هزار و 500 فروشگاه کوچک و 125 فروشگاه زنجیره ای در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی برای هر خانوار واجد شرایط درخواست کننده، فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 97 هزار و 617 خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند، گفت: گلستانی ها تا امروز نزدیک به 300 میلیارد تومان از طریق استفاده از طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک خرید کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در اجرای مرحله ششم طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک که از بیستم مهر امسال شروع شده است، دهک های ششم و هفتم نیز مشمول بهره مندی از طرح کالابرگ الکترونیک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 97 هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

بهره مندی بیش از 97 هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک