مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-15اقتصادي

کشف محموله سوخت قاچاق از درون مشک پلاستیکی در یزد


رییس شعبه دوم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالاو ارز تعزیرات حکومتی یزد از کشف و ضبط بیش از 15 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل درون یک مشک پلاستیکی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس شعبه دوم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالاو ارز تعزیرات حکومتی یزد از کشف و ضبط بیش از 15 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل درون یک مشک پلاستیکی خبر داد.

سید جواد مهدیزاده در این باره گفت: پرونده کشف 15 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به همراه ادوات جرم به پرداخت بیش از 16میلیارد و 450 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسئول گفت: پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، گزارش کشف این محموله را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز اخیراً از کشف بیش از 33 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق از نوع گازوییل در شهرستان مهریز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سوخت قاچاق از درون مشک پلاستیکی در یزد

کشف محموله سوخت قاچاق از درون مشک پلاستیکی در یزد