مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-12اقتصادي

توسعه متوازن شهر، اولویت شهرداری سنندج است


توسعه متوازن و همه جانبه شهر با نگاه رونق اقتصادی، ایجاد درآمد پایدار و توسعه صنعت گردشگری اولویت شهرداری سنندج است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: توسعه متوازن و همه جانبه شهر با نگاه رونق اقتصادی، ایجاد درآمد پایدار و توسعه صنعت گردشگری اولویت شهرداری سنندج است.

سیدانور رشیدی امروز (20مهر) در جلسه تجلیل از فعالین ستاد اربعین استان در سنندج، اظهار کرد: تلاش در راستای ایجاد بسترهای لازم برای رفاه حال شهروندان و توزیع عادلانه خدمات از اولویت های اصلی در مدیریت شهری است.

وی خاطرنشان کرد: شهر سنندج به عنوان مرکز استان ویترین خدمات دولت بوده و به همین منظور توسعه و ایجاد بسترهای رفاهی در این شهر می تواند الگویی برای سایر شهرهای استان باشد.

رشیدی با اشاره به انتخاب استان کردستان و مرز باشماق به عنوان یکی از مبادی ورود و خروج زائرین اربعین و حضور زائرین در مرکز استان، گفت: تمام تلاش خود را برای آماده سازی شهر در راستای استقبال از زائرین اربعین بکار گرفتیم و در این راستا اقدامات خوبی در بخش های مختلف انجام گرفت.

شهردار سنندج تصریح کرد: عشق و ارادت اهل سنت و خاصه مردم متدین شهر سنندج به پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت مثال زدنی است و خوشبختانه در کنار ارائه خدمات شهرداری استقبال بسیار خوبی مردم در قالب موکب ها و غیره موجب شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوازن شهر، اولویت شهرداری سنندج است

توسعه متوازن شهر، اولویت شهرداری سنندج است