مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-27اقتصادي

اجرای طرح فاضلاب شهر مرزی تایباد با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی آغاز شد


 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از شروع عملیات اجرایی طرح احداث، بهره برداری و نگهداری از تأسیسات فاضلاب شهر مرزی تایباد به روش بیع متقابل خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از شروع عملیات اجرایی طرح احداث، بهره برداری و نگهداری از تأسیسات فاضلاب شهر مرزی تایباد به روش بیع متقابل خبر داد.

حسین امامی در گفت و گو با ایسنا طول شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر تایباد را بیش از 100 کیلومتر اعلام کرد که با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان ظرف مدت 3 سال تکمیل و پساب حاصل نیز به مدت 20 سال در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد و پس از آن به شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست 54 کیلومتر شبکه در مدت یک سال اجرا می شود، یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب تایباد، 21 هزار مشترک آب در این شهر (80 هزار نفر جمعیت) از مزایای طرح برخوردار خواهند شد.

وی ارتقاء بهداشت عمومی را ضرورت اجرای طرح فاضلاب تایباد دانست که با تلاش و پیگیری مسئولان آبفا استان و فرماندار شهرستان و نماینده مردم تایباد به نتیجه رسید.

امامی با تأکید بر ضرورت جمع آوری آب های سطحی و حفاظت از محیط زیست شهرستان تایباد اظهار کرد: با توجه به اینکه 60 درصد آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فاضلاب شهر مرزی تایباد با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی آغاز شد

اجرای طرح فاضلاب شهر مرزی تایباد با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی آغاز شد