مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-07اقتصادي

واگذاری 700 قطعه زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه سیستان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل گفت: 700 قطعه زمین 200 مترمربعی در قالب طرح جوانی جمعیت در حوزه سیستان (زابل، هامون و نیمروز) به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل گفت: 700 قطعه زمین 200 مترمربعی در قالب طرح جوانی جمعیت در حوزه سیستان (زابل، هامون و نیمروز) به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

علی پودینه در گفت وگو با ایسنا- افزود: زمین های طرح جوانی جمعیت به صورت رایگان به متقاضیان واگذار می شود و هزینه آماده سازی در اقساط هشت ساله با تنفس 2 ساله از متقاضیان اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحث جمعیت، ترکیب و ساختار آن یکی از مولفه های مهم برای هر کشوری محسوب می شود چرا که در ابعاد مختلف تاثیرگذار است، گفت: ساخت منزلی که قابل سکونت و در شأن خانواده های منطقه باشد از اهداف این اداره همسو با اداره کل راه و شهرسازی استان است و امیدواریم با اعطای این اراضی بتوانیم گامی مؤثر در زمینه جوانی جمعیت برداریم.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل گفت: در حال حاضر 632 واحد طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی حدود 30 درصد در حال ساخت است.

پودینه سهمیه شهرستان زابل در طرح نهضت ملی مسکن را در افق چهار ساله ساخت 13 هزار و 56 واحد مسکونی عنوان کرد و افزود: متقاضیان واجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 700 قطعه زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه سیستان

واگذاری 700 قطعه زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه سیستان