مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-05اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: به طور میانگین روزانه هشت کلاس در 2 سال اخیر ساخته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رضا مراد صحرایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری برگزار شد، داشتن ایران قوی را منوط به مدرسه قوی دانست و اظهار کرد: مدارس ما در جنگ شناختی به میدان نبرد تبدیل شدند و دانش آموزان نیز در نوک پیکان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت برای ما مهم است، گفت: رتبه بندی معلمان از افتخارات دولت سیزدهم است، اجرا برای 930 هزار معلم که با فراز و نشیب های مواجه شد و هدف ما اجرای دقیق این طرح است.

 وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه پیگیر مطالبات فرهنگیان هستیم و به زودی این بخش جبران خواهد شد، گفت: فوق العاده معلمان به ویژه معلمان ابتدایی هم مورد توجه ما قرار دارد.

صحرایی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت معلم بسیار ضعیف شده بود و این دولت در صدد احیای آن است، تصریح کرد: تربیت معلم در حال تقویت است و تاکنون 700 هزار متر مربع به فضای آن اضافه کرده ایم، برای احیای تربیت معلم نیازمند زمان هستیم.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش وقتی کوچک شد که فضای آن را گرفتند و به جاهای دیگر دادند، اضافه کرد: این سیاست غلطی بود که تامین معلم را مقدم بر تعلیم معلم دانستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنرستان های مازندران از توازن خوبی برخوردارند اما تجهیزات مطلوبی ندارند و نیازمند تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: به طور میانگین روزانه هشت کلاس در 2 سال اخیر ساخته شده است

وزیر آموزش و پرورش: به طور میانگین روزانه هشت کلاس در 2 سال اخیر ساخته شده است