مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-19سياسي

64 دفتر املاک به دلیل تخلفات متعدد در قم پلمب شدند


رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه وشهرسازی استان قم گفت: از زمان آغاز به کار گشت مشترک تیم بازرسی از مشاوران املاک استان قم تا کنون 156 مشاور املاک غیرمجاز شناسایی و 64 دفتر به دلیل تخلفات متعدد و مکرر پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید محمد حسینی صالحی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ملی مسکن و با هدف کنترل بازار مسکن در سراسر کشور گشت مشترک بازرسی از مشاوران املاک آغاز به کار کرده است.

وی افزود:در استان قم نیز این تیم مشترک متشکل از نماینده های اداره تعزیرات، سازمان صمت، اتاق اصناف، پلیس اماکن و اداره کل راه و شهرسازی اقدام به بازرسی از دفاتر املاک را در دستور کار خود قرار داده اند که تاکنون 960 بازرسی انجام شده است.

حسینی صالحی توضیح داد: از این تعداد 804 دفتر دارای مجوز کسب و کار مربوط به شغل بنگاه داری املاک بوده اند و 156 مشاور املاک غیرمجاز شناخته شده اند.

به گفته رییس اداره بازرسی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عمده تخلفات مشاورین املاک قم، عدم صدور کد رهگیری، عدم صدور فاکتور، فقدان پروانه کسب و کار، گران فروشی و عدم نصب نرخنامه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 دفتر املاک به دلیل تخلفات متعدد در قم پلمب شدند

64 دفتر املاک به دلیل تخلفات متعدد در قم پلمب شدند