مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-09اقتصادي

خسارت حوادث غیرمترقبه استان اردبیل تا 2 ماه آینده پرداخت می شود


عضو هیات عامل و معاون فنی بیمه ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور گفت: 703 مورد از حوادث غیر مترقبه استان اردبیل در صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور ثبت شده است که به ارزیاب ارجاع شده و درحال ارزیابی هست و ظرف 2ماه آینده خسارت ها پرداخت خواهد شد.

- ناصر یارمحمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: تاکنون در سراسر کشور خسارت بیش از 5 هزار واحد مسکونی را که شامل 7 استان می شود را پرداخت کرده ایم  و در فاز جدیدی که ارزیابی شده  8 استان ثبت حادثه و خسارت کردند و استان اردبیل هم جز این 8 استان است.

وی افزود: تاکنون خسارات این 8 استان شامل 19 هزار مورد می شود که این 19 هزار مورد را درحال ارزیابی هستیم و طی 2 ماه آینده به مرحله پرداخت خواهد رسید و همچنین تا الان 703 مورد ثبت حادثه داشتیم که به ارزیاب ارجاع شده و درحال ارزیابی است که این عدد مدام در حال افزایش هست.

معاون فنی بیمه ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور  بیان کرد: حوادثی که مربوط به سال های گذشته از سال 1400 هست و حوادث و خسارت های ذیل آن حادثه در سامانه ثبت شود ما آمادگی داریم که در کمترین زمان ممکن با انجام ارزیابی مبالغ پرداخت شود که بر اساس قانون سقف پرداخت ما برای مناطق شهری 31 میلیون تومان و برای مناطق روستایی حدود 25 میلیون تومان هست که این مبالغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت حوادث غیرمترقبه استان اردبیل تا 2 ماه آینده پرداخت می شود

خسارت حوادث غیرمترقبه استان اردبیل تا 2 ماه آینده پرداخت می شود