مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-22اقتصادي

توزیع بیش از 400 اقلام و تجهیزات کشاورزی در هنرستان های گیلان


به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان 410 قلم انواع تجهیزات فنی با اختصاص 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات 2 درصد فروش حامل های انرژی (نفت و گاز) بر حسب نیاز های مناطق مختلف آموزش و پرورش استان خریداری و به 200 هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای استان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جابر عباسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان پیش از ظهر امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به ارسال بیش از 400 اقلام تجهیزات کشاورزی به هنرستان های گیلان اظهار کرد: 410 قلم انواع تجهیزات فنی با اختصاص 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات 2 درصد فروش حامل های انرژی (نفت و گاز) بر حسب نیاز های مناطق مختلف آموزش و پرورش استان خریداری و به 200 هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای استان ارسال شد.

  وی با تأکید بر لزوم توجه به آموزش رشته های فنی در هنرستان های گیلان، گفت: هدف از ارسال این تجهیزات فنی را توسعه و تجهیز هنرستان ها برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در یادگیری رشته های آموزشی فنی است.

  به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، صنایع چوب، جوشکاری، طراحی و دوخت، تأسیسات، برق، مکانیک خودرو، ساختمان و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده از جمله تجهیرات ارسالی به هنرستان های گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 400 اقلام و تجهیزات کشاورزی در هنرستان های گیلان

توزیع بیش از 400 اقلام و تجهیزات کشاورزی در هنرستان های گیلان