مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-11سياسي

سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه قضا بالاست


نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.

محمدمهدی اعلایی چهارشنبه 18 مهر در شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری کشور، در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در استان قزوین شاهد فعالیت چشمگیر و عالی دستگاه قضا هستیم و این مهم نه تنها در پاسخ به مراجعه کنندگان بلکه در ورود به موضوعات مختلف بسیار اثرگذار بوده است.

این مسئول ادامه داد: نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً برخی از حقوق مردم، توسط بعضی از سودجویان مورد سواستفاده قرار گرفته بود ولی حضور قدرتمند دستگاه قضا در این زمینه قابل تقدیر است که به نوبه خود از مجموعه مدیریت دستگاه قضا کشور و استان تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه قضا بالاست

سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه قضا بالاست