مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-17اقتصادي

توافق مهم برای افزایش حقوق بازنشستگان/ مدل جدید افزایش حقوقها چیست؟


سنگدوینی عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: براین اساس یک مدل این است که مثلا اگر کارمندان در طول سال افزایش 20 درصدی حقوق داشته باشند میزان افزایش حقوق بازنشسته ها 30 درصد باشد لذا در طول برنامه هفتم توسعه افزایش حقوق اعمال شود که در پایان .

- جی پلاس؛ ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از برگزاری جلسه ای در این کمیسیون درباره موضوع حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق جلساتی با دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان داشته است که دولت هم با آن موافق است منتها می گوید که نمی تواند به یک باره افزایش 90 درصدی را اعمال کند.

رمضانعلی سنگدوینی در توضیح جلسات اخیر کمیسیون تلفیق اظهار کرد: کمیسیون تلفیق بررسی مجدد 121 ماده الحاقی مصوب خود ارجاعی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی را به اتمام رسانده از این میزان ماده، 20 ماده مجددا تصویب شد و چند ماده همچون موضوع حقوق بازنشستگان و مالیات بر حقوق اساتید و قضات باقی مانده است؛ از روز گذشته نیز کمیسیون تلفیق وارد بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس شده است.

وی توضیح داد: یکی از موارد مراعا مانده مربوط به حقوق بازنشستگان است که اخیرا تلفیق جلسه ای برگزار کرد و بحث های زیادی شد؛ بازنشستگان خیلی شرایط خوبی ندارند و حقوق آنها با 30 یا 40 سال سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مهم برای افزایش حقوق بازنشستگان/ مدل جدید افزایش حقوقها چیست؟

توافق مهم برای افزایش حقوق بازنشستگان/ مدل جدید افزایش حقوقها چیست؟