مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-09ورزشي

استفاده از نعش کش به جای آمبولانس در زمین فوتبال+ عکس


در یکی از دیدارهای فوتبال بوشهر، به جای حضور خودروی آمبولانس، خودروی نعش کش کنار زمین حاضر شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، دیدار تیم های ایرانجوان خورموج و کیان پارس گناوه در چارچوب رقابت های لیگ فوتبال پایه استان بوشهر در خورموج برگزار شد و نکته حائز اهمیت این بود که به جای این که خودروی آمبولانس با تمام تجهیزات کنار زمین باشد تا در صورت رخ دادن حادثه احتمالی در این بازی بتواند کمک دهنده باشد، یک دستگاه خودروی نعش کش کنار زمین حضور داشت.

تنها مشخصه این که آمبولانس کنار زمین حضور دارد، نوشته روی این خودرو بود که روی آن آمبولانس شهرداری شُنبه نقش بسته بود اما در این خودروی به اصطلاح آمبولانس، حتی خبری از تجهیزات احیاکننده نیز نبود و تنها یک پتو و برانکارد در آن وجود داشت.

    در حالی که با اصرار ناظر بازی سوت آغاز مسابقه به صدا درآمد و آمبولانس بین دو نیمه در ورزشگاه حاضر شد اما بعد از دقایقی مجددا نعش کش جایگزین آمبولانس شد؛ باشگاه گناوه ای هم به نشانه اعتراض حاضر به ادامه بازی نشده و مسابقه نیمه تمام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرداد ماه امسال بود که حسام نژادیوسفی، بازیکن تیم فوتبال نوجوانان کیانوش آبادان در جریان بازی تیمش در بازی های استانی به دلیل گرمای شدید از حال رفت و بعد از آن در حالت کما و با ضریب هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نعش کش به جای آمبولانس در زمین فوتبال+ عکس

استفاده از نعش کش به جای آمبولانس در زمین فوتبال+ عکس