مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:162023-10-08سياسي

رهبر انقلاب: شهدا نشان دادند ایرانیت و اسلامیت یک حقیقت واحد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان همدان که در تاریخ چهار شنبه 5 مهر 1402 برگزار شده بود، امشب در محل برگزاری همایش در همدان منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به درخشش استان همدان در مقاطع مختلف تاریخ تاکنون به ویژه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفتند: مهمترین وظیفه، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با کارهای فاخر هنری و رساندن پیام آن ها به دل ها است.

رهبر انقلاب اسلامی اقتضای نام شهدا و فداکاری در راه خدا را ماندگاری دانستند و افزودند: البته این بدین معنا نیست که اگر عوامل معارض وارد میدان شوند این استمرار، دچار آسیب نمی شود، بنابراین وظیفه همه، تلاش برای زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأثیرگذارترین روش برای زنده نگه داشتن نام شهدا را استفاده از شیوه های هنری برای تولید آثار فاخر برای معرفی این الگوها، برشمردند و خاطرنشان کردند: یک نمونه از این الگوها، مرحومه خانم دباغ از همدان است که همچون شهدا بود و وی می تواند به عنوان الگوی برجسته یک زن اسلامی به جامعه معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: شهدا نشان دادند ایرانیت و اسلامیت یک حقیقت واحد است

رهبر انقلاب: شهدا نشان دادند ایرانیت و اسلامیت یک حقیقت واحد است