مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-26بين الملل

سردرگمی تل آویو در قبال نتایج نشست بیروت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه های عبری در ساعات اخیر به تحلیل و بررسی نشست اخیر رهبران سه جنبش فلسطینی حماس، - رسانه های عبری گزارش دادند که نشست اخیر رهبران گروه های مقاومت فلسطین در بیروت، به معنای تشدید وضعیت در تقابل علیه اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه های عبری در ساعات اخیر به تحلیل و بررسی نشست اخیر رهبران سه جنبش فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیروت پرداخته اند.

این رسانه ها برگزاری این دیدار را به معنای تشدید شرایط امنیتی در کرانه باختری، غزه و یا حتی مناطق دیگر دانسته و در این باره ابراز نگرانی کرده اند.

رسانه های صهیونیستی با اشاره به بیانیه پایانی نشست سه جانبه سران جنبش حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیروت، عنوان کردند که این بیانیه به معنای تشدید وضعیت امنیتی در آینده نزدیک است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در این باره گزارش داد: چنین نشست هایی معمولا به صورت محرمانه برگزار شده و تصویری از آن رسانه ای نمی شود، اما این بار رهبران گروه های فلسطینی تصمیم گرفتند که در پایان نشست سه جانبه خود به صورت ایستاده عکس بگیرند و آن را نیز در اختیار رسانه ها قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی تل آویو در قبال نتایج نشست بیروت

سردرگمی تل آویو در قبال نتایج نشست بیروت