مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-08سياسي

اهداف دفاع مقدس به درستی تبیین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی مکتب و دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود سازنده و راهگشا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان اظهار داشت: افق نظر معمار کبیر انقلاب اسلامی مراتب بسیار بالایی از معنویت و خلوص را دارد.

وی ادامه داد: همه تعابیر امام راحل از عنایت معنوی و کرامت نشات می گرفت که فرمودند، مبادا که شهدا و آثار ایثارگری آنان را در پیچ و خم های زندگی فراموش کنیم و نتوانیم از گنجینه جنگ استفاده درست داشته باشیم.

به گفته وی، دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی مکتب و دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود سازنده و راهگشا خواهد بود.

وی با تاکید براینکه آشناکردن بیشتر نسل نو با معارف هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک اولویت مهم باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: ایجاد خلاقیت و ابداعات جدید برای تبیین و تشریح ارزش های دفاع مقدس ملاک عمل قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: باید از روش های جدیدی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس استفاده کرد و از سخنرانی های تکراری فاصلە گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف دفاع مقدس به درستی تبیین شود

اهداف دفاع مقدس به درستی تبیین شود