مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-27اقتصادي

یزد 24 هزار دانش آموخته بیکار دارد


دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد، با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال بومی و دانش آموختگان دانشگاهی، این مهم را سیاست اصلی استان در حوزه اشتغال عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده صبح ظهر امروز در ششمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، با بیان این که نزدیک به 24هزار بیکار دانش آموخته در سطح استان داریم، اظهار کرد: لازم است فکری اساسی برای متقاضیان اشتغال بومی برای دانش آموختگان و بانوان استان کرد و در این راستا تکالیف و برنامه های متفاوتی برای برخی از دستگاه های اجرایی استان داریم.

وی با اشاره به این که سیاست اصلی استان در حوزه اشتغال، ایجاد اشتغال بومی است، افزود: در تلاشیم برای ایجاد شغل های مناسب دانش آموختگان و بانوان هدف گذاری تحول و تغییری اساسی ایجاد کنیم.

دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد گفت: هرچند در آمار نرخ بیکاری مردان استان به نرخ بیکاری طبیعی زیر 5 درصد رسیده ایم، اما نباید از ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان بومی غافل شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد همچنین به کاهش نرخ بیکاری بانوان استان اشاره و خاطرنشان کرد: ضروریست با تمام قوا در جهت کاهش این نرخ تلاش کرد چرا که هنوز به جایگاه مناسب در این حوزه نرسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد 24 هزار دانش آموخته بیکار دارد

یزد 24 هزار دانش آموخته بیکار دارد