مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-17سياسي

طبق مصوبه مجلس یک درصد از فروش خودرو و موتورسیلکت صرف خرید آمبولانس می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 مهر) مجلس شورای اسلامی، بندالحاقی (1) ماده 69 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کلیه شرکت های تولیدکننده .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کلیه شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت حسب مورد به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد (%1) از قیمت فروش خود را جهت خرید آمبولانس اختصاص دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 مهر) مجلس شورای اسلامی، بندالحاقی (1) ماده 69 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کلیه شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت حسب مورد به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد (%1) از قیمت فروش خود را جهت خرید آمبولانس اختصاص دهند.

بند الحاقی (1) ماده 69 لایحه، از سال دوم اجرای برنامه کلیه شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو و موتورسیکلت مکلفند حسب مورد به ازای فروش هر دستگاه خودرو، ماشین آلات سنگین و سبک و موتورسیکلت، یک درصد (%1) از قیمت فروش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق مصوبه مجلس یک درصد از فروش خودرو و موتورسیلکت صرف خرید آمبولانس می شود

طبق مصوبه مجلس یک درصد از فروش خودرو و موتورسیلکت صرف خرید آمبولانس می شود