مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-07سياسي

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح باشت به مناسبت هفته فراجا برگزار شد + تصویر


به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان باشت،، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح باشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور  فرماندار  و جمعی از مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی  باشت برگزار شد.

فرماندار باشت در این مراسم با بیان این که هر روز و هر هفته روز و هفته نیروی انتظامی بوده و همواره امنیت کشور را مدیون نیروی انتظامی هستیم، بیان کرد: جایگاه نیروی انتظامی در حراست از جان و مال و فرزندان ملت ستودنی بوده و مردم هرگز از نیروی انتظامی جدا نخواهند بود.

نیروی انتظامی ایران در دنیا همانند ندارد نادر گرامی با اشاره به تلاش های دشمنان در طول انقلاب برای به مخاطره انداختن امنیت کشور  و اقدامات ایثارگرانه نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان، گفت: در مقام ارزش گذاری در سطح دنیا و در تعیین امنیت، هیچ نیرویی به پای نیروی انتظامی ایران نمی رسد.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای تضعیف و شکستن هیبت کشور در منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: مردم ایران با حضور در صحنه و پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران و مقام معظم رهبری، همواره باعث شکست نقشه های دشمنان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح باشت به مناسبت هفته فراجا برگزار شد + تصویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح باشت به مناسبت هفته فراجا برگزار شد + تصویر