مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-07اقتصادي

«کارمند خودکار» تأمین اجتماعی چه کار می کند؟


سامانه تلفنی 1420 به صورت 24ساعته در تمامی ایام سال، پاسخگوی بیمه شدگان در حوزه های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است.

- گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس: 47 میلیون و 90 هزار بیمه شده در کشور از خدمات سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند، آماری که تقریباً بیش از 50 درصد از جمعیت 86میلیونی کشور را به خود اختصاص داده است، اما این میزان از جامعه آماری 50 درصدی کشور نیازمند سازمانی هستند که بتوانند پاسخ گوی نیازهای روزمره آن ها باشند.

برهمین اساس تأمین اجتماعی با ایجاد سامانه ارتباط مردمی تلاش کرده تا بتواند چالش های روزمره بیمه شدگان خود را حل و فصل کند.

 امروز با رحمان فراهانی، سرپرست اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی به گفت وگو نشستیم تا درباره چگونگی شکل گیری سامانه ارتباط مردمی 1420 و کارکردهای این سامانه سخن بگوید.

وی درباره این سامانه تلفنی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتواند بسیاری از مسائل و چالش های پیش روی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی را برطرف کند.

  پرسش های بیمه ای تان را از این تلفن بپرسید *فارس: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی از چه سالی آغاز به کار کرده است و چه اهدافی را در راهبردهای بلند مدت خود دنبال می کند؟ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی حدود 8 سال پیش پایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارمند خودکار» تأمین اجتماعی چه کار می کند؟

«کارمند خودکار» تأمین اجتماعی چه کار می کند؟