مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-08ورزشي

طباطبایی: ظرفیت بالاتری برای کسب مدال داشتیم / از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «سیدحسن طباطبایی» رییس فدراسیون کاراته درباره بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: واقعا سطح مسابقات بالا بود.

- رییس فدراسیون کاراته درباره عملکرد تکواندوکاران در بازی های آسیایی هانگژو گفت: با توجه شرایط این دوره بازی های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود، اما خیلی خوب نبودیم و ظرفیت بالاتری داشتیم با این حال شخصا از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته درباره بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: واقعا سطح مسابقات بالا بود.

مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجاد شده است و همچنین سرمایه گذاری های صورت گرفته، سطح فنی کشور ها بیشتر شده و قدرت های جدیدی شکل گرفته است.

وی افزود: ما در این رویداد ها یک مدال طلا  که خیلی ارزشمند بود گرفتیم و دختران نیز دو مدال برنز کسب کردند که حق هر دو نفرشان رفتن به فینال بود.

چند نفر از بچه های ما هم شرایط شان خوب نبود و نتوانستند مدال آوری کنند که باید بعد از بازگشت به تهران دلایل آن را با حضور کادرفنی و کارشناسان بررسی کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: با توجه شرایط این دوره بازی های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود، اما خیلی خوب نبودیم و ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: ظرفیت بالاتری برای کسب مدال داشتیم / از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم

طباطبایی: ظرفیت بالاتری برای کسب مدال داشتیم / از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم