مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-19سياسي

سپاه به 3000 روستا آبرسانی کرده است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سپاه تاکنون به 3هزار روستا در کشور آبرسانی کرده و در خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار در کنار دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در مراسم بهره بردار از پروژه بزرگ آبرسانی در منطقه در پهن در شرق هرمزگان اظهار کرد: تاکنون 3 هزار روستای بالای 20 خانوار از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند و این در سایه اهتمام دولت انقلابی و مشارکت سپاه و گروههای جهادی بوده است.

وی با بیان این که تفاهم نامه آبرسانی به بیش از 7 هزار روستای بالای 20 خانوار در ابتدای دولت موجب شد تا نهضت جهادی در این زمینه شکل بگیرد، افزود: در طی مدت 18 ماه اخیر شاهد آبرسانی به 3 هزار روستا هستیم که سرعت در آبرسانی از ابتدای انقلاب بی سابقه است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: سپاه مصمم است تا با همکاری دولت، هیچ روستای فاقد دسترسی به آب شرب نداشته باشیم و در این زمینه عزم جدی در دولت نیز وجود دارد.

  سردار زهرایی همچنین با تأکید بر اینکه نهضت آبرسانی به روستا ادامه خواهد داشت تا شاهد وجود هیچ روستای فاقد آب شرب نباشیم، تصریح کرد: برنامه ریزی شده مرحله دوم آبرسانی به روستاها که قرارداد منعقد نشده بود انجام شود لذا برخی استان ها، قرارداد منعقد و به مرکز ارسال کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه به 3000 روستا آبرسانی کرده است

سپاه به 3000 روستا آبرسانی کرده است