مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-26سياسي

شاهد امیدافزایی رسانه های جبهه انقلاب هستیم


مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رشت با اشاره به اثرگذاری کار رسانه ای جبهه انقلاب گفت: اثرات نویدبخشی و امیدافرایی اصحاب رسانه را همگان در جامعه شاهد هستند و این حقیقت گویی ها باید مستمرا ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رشت پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای رسانه گیلان که با محوریت شهید نشرودگل در دفتر تحریریه خبرگزاری فارس گیلان برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه در دوران کنونی، اظهار کرد: رسانه ها قلم علما و فضلا در دوران کنونی هستند.

وی با اشاره به تأثیرپذیری جامعه از رسانه افزود: در زمانی که چتربازان جنگ ادراکی تماماً به جنگ نرم با ما هستند، ابن رسانه ها هستند که پای کارند و جهاد می کنند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رشت با تأکید بر رعایت اخلاق در رسانه گفت: امروزه رسانه های معاند، معاویه وار علیه صداقت و راستگویی و حقیقت قلم میزنند و اخلاق و حفظ ارزش در خط خبری آنها از بین رفته است.

صفوی، با اشاره به بخشی از خطبه 200 حضرت امیرالمومنین (ع) بیان کرد: به فرموده امام علی علیه السلام، حقه بازی و اهل فجار بودن گناه است و در روز قیامت با همان صفت رزیله خود، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد امیدافزایی رسانه های جبهه انقلاب هستیم

شاهد امیدافزایی رسانه های جبهه انقلاب هستیم