مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-03اقتصادي

قرار گرفتن 400 قلم داروی جدید در پوشش بیمه ای


با حمایت های دولت 400 قلم داروی جدید به پوشش بیمه ای این سازمان اضافه شده و در بحث جوانی جمعیت در حوزه نازایی خدمات درمانی مطلوبی در مراکز این سازمان انجام می شود و توسعه نیز خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، میرهاشم موسوی پیش از ظهر امروز در حاشیه  مراسم کلنگ زنی ساختمان درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان چالوس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای یکی از رویکردهای اساسی ما در تامین اجتماعی توسعه خدمات است که مهم ترین آن  در مانی بوده و در درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم توسعه خمات را در اولویت قرار دادیم که تاکید رییس جمهور نیز بوده است.

وی افزود: 11هزار و 500میلیارد تومان اعتبار در توسعه زیر ساخت درمانی و عمرانی در سالجاری بودجه تعیین شده که این عدد در آغاز دولت سیزدهم 4هزار و 500 میلیارد تومان بوده و این نشان دهنده اولویت و اهمیت دولت به این بخش است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد : رووزانه بالغ بر یک میلیون و 200 خدمات سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور انجام می شود و روزانه بالای 13هزار بستری در مراکز درمانی این سازمان انجام می شود.

موسوی گفت: با حمایت های دولت 400 قلم داروی جدید به پوشش بیمه ای این سازمان اضافه شده و در بحث جوانی جمعیت در حوزه نازایی خدمات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 400 قلم داروی جدید در پوشش بیمه ای

قرار گرفتن 400 قلم داروی جدید در پوشش بیمه ای