مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-22اقتصادي

فولاد اکسین خوزستان صادر کننده برتر کشور شد


شرکت فولاد اکسین خوزستان با رشد 45درصدی صادرات خود، در آیین بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان صادر کننده برتر کشور انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز به نقل از فولاد اکسین خوزستان،  آیین بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه، رییس سازمان توسعه تجارت، رؤسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف کشور، نمایندگان مجلس، نمایندگان دستگاه های مختلف اجرایی، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان نمونه و ممتاز، از جمله شرکت فولاد اکسین خوزستان، در سالن اجلاس سران در تهران، برگزار شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، در سال گذشته (1401) علی رغم مواجهه با تحریم ظالمانه و شرایط پرنوسان بازار جهانی فولاد، توانست با صادرات انواع ورق های فولادی عریض و با ارزش افزوده بالا، علاوه بر ثبت رکورد جدید، میزان صادرات سالیانه در سال جاری نسبت به سال گذشته را 45 درصد افزایش دهد.

همچنین این شرکت توانسته است با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی خود، تعداد بازارهای فروش محصولات را به 18 کشور در سه قاره مختلف دنیا ارتقا دهد که این مسئله نشان می دهد، می توان با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی متخصص و جوان، از مشکلات و تنگناهای مختلف داخلی و خارجی عبور و اهداف سازمانی و انتظارات ذینفعان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد اکسین خوزستان صادر کننده برتر کشور شد

فولاد اکسین خوزستان صادر کننده برتر کشور شد