مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-30سياسي

برای حمایت از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان آمادگی کامل داریم


قم آمادگی دارد تا به عنوان استان نخست در حوزه تبیین و تبلیغ صندوق و حمایت از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار بگیرد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: قم آمادگی دارد تا به عنوان استان نخست در حوزه تبیین و تبلیغ صندوق و حمایت از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار بگیرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، سیدمحمد آقامیری در دیدار با بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق با اشاره به اینکه روستاییان جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، اظهار کرد: محرومیت استفاده از ظرفیت های غنی و متعدد روستاییان و کشاورزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این ظرفیت می توان برای توسعه کشور استفاده کرد، گفت: با توجه به اینکه این قشر جزو اقشار آسیب پذیر هستند، تورم مانع از کسب درآمد بالا برای آن ها شده است.

استاندار قم با تاکید بر لزوم حمایت از روستاییان و کشاورزان، افزود: امامین انقلاب نسبت به این موضوع توصیه های بسیاری داشتند ولی چون مسئولان بیشتر درگیر امور شهری شده اند، به این اصل توجه کمتری شده است.

آقامیری با اشاره به اینکه خدمت رسانی به روستاییان بیشتر توسط گروه های مردمی و جهادی انجام می شود، اظهار کرد: تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اقدام قابل توجه و ارزشمندی است که در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حمایت از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان آمادگی کامل داریم

برای حمایت از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان آمادگی کامل داریم