مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-12ورزشي

متکی: کارگران و هنرمندان در فهرست انتخابات ما نماینده خواهند داشت


سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده ای در فهرست انتخابات ما دارند، اظهار کرد: جوانان، دانشگاهیان، - سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده ای در فهرست انتخابات ما دارند، اظهار کرد: جوانان، دانشگاهیان، اصناف و بانوان هم جایگاه ویژه ای در فهرست های شورای وحدت پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه قدرت و تحرک در کار تشکیلاتی، رمز موفقیت هر فعالیت سیاسی و انتخاباتی است، گفت: حضور همه اقشار در فهرست انتخاباتی در تهران و استان ها، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در فرایند انتخابات و زمینه ساز مشارکت بالای مردم است.

وی با بیان اینکه کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده ای در فهرست شورای وحدت اصولگرایان خواهند داشت، تصریح کرد: اقشاری همچون جوانان، دانشگاهیان، اصناف و بانوان جایگاه ویژه ای در فهرست های شورای وحدت پیدا می کنند.

اصرار داریم در کار تشکیلاتی به میدان آوردن ظرفیت همه گروه ها و اقشار یک راهبرد دوراندیشانه و شیوه ای عالمانه و حرفه ای است.

متکی افزود: خرد جمعی هنگامی محقق می شود که همه نیروها و افکار در میدان عمل و رقابت وارد شوند تا از ظرفیت شان به شکل شایسته بهره مند شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: کارگران و هنرمندان در فهرست انتخابات ما نماینده خواهند داشت

متکی: کارگران و هنرمندان در فهرست انتخابات ما نماینده خواهند داشت