مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-14اقتصادي

آنالیز 70 هزار نمونه معدنی در بخش خصوصی از زمان آغاز طرح تحول سازمان زمین شناسی


مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اجرای طرح برون سپاری آنالیز نمونه های معدنی خبر داد.

- مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اجرای طرح برون سپاری آنالیز نمونه های معدنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیلا نیلویل با اشاره به برون سپاری نمونه های مازاد حاصل از طرح های پروژه های تحولی به عنوان یک راهکار اساسی برای توسعه صنعت و معدن و اکتشافات معدنی کشور، گفت: همزمان با شروع پروژه های طرح تحولی در سازمان از سال 1400، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اقدام به برون سپاری آنالیز نمونه های حاصل از پروژه های اکتشافات معدنی کرده است.

وی افزود: در سال گذشته آنالیز بیش از 70 هزار نمونه به شرکت های خصوصی سپرده شده که این تعداد تا پایان سال با توجه به آغاز پروژه های جدید در قالب طرح تحول در استان یزد به بیش از 120هزار نمونه افزایش خواهد یافت.

وی یکی از نتایج حاصل از برون سپاری را تشویق سرمایه گذاری های خصوصی عنوان کرد و گفت: دولت می تواند با افزایش اطمینان به سرمایه گذاران خصوصی، آنها را به سرمایه گذاری در مشارکت در بخش های مختلف در پروژه های اکتشافات معدنی تشویق کند که این اقدام منجر به توسعه و تعمیق همکاری های بین دولت و بخش خصوصی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز 70 هزار نمونه معدنی در بخش خصوصی از زمان آغاز طرح تحول سازمان زمین شناسی

آنالیز 70 هزار نمونه معدنی در بخش خصوصی از زمان آغاز طرح تحول سازمان زمین شناسی