مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-10سياسي

طوفان الاقصی عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است


جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان با صدور بیانیه ای عملیات بی نظیر و امید آفرین مجاهدان فلسطینی را ستود.

- "طوفان الاقصی" عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است ایسنا/کرمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان با صدور بیانیه ای عملیات بی نظیر و امید آفرین مجاهدان فلسطینی را ستود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه عملیات طوفان الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین که در واکنش به 75 سال تجاوز و اشغالگری صهیونیست ها و جنایات روزمره آنها در هتک حرمت و به خاک و خون کشیدن زنان، کودکان و جوانان فلسطینی، تعرض به اماکن مقدسه اسلامی خصوصاً مسجد حضرت ابراهیم(علیه السلام) و مسجدالاقصی انجام شد، بی شک عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است و بغض فرو خورده انسان های مبارزی است که امید و افتخار را به همه جهان اسلام هدیه دادند.

درود بر ملت مقاوم فلسطین؛ درود بر شهدای تاریخ مقاومت در برابر غاصبان صهیونیست؛ درود بر روح بزرگ سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی و حمایت همه جانبه از این عملیات بی نظیر که استراتژیست های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است

طوفان الاقصی عملیاتی بی نظیر در تاریخ مبارزات مردم فلسطین است