مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-02سياسي

برنامه های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد


برنامه های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد، مردم دشت ورامین باید طعم شیرین استفاده از خطوط ریلی را احساس کنند که این اتفاقات در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.

- ایسنا/تهران مدیر عامل راه آهن کشور گفت: برنامه های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد، مردم دشت ورامین باید طعم شیرین استفاده از خطوط ریلی را احساس کنند که این اتفاقات در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.

سید معیاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن کشور در آیین افتتاح بزرگترین پل روگذر کشور که ظهر دوشنبه 10 مهر ماه در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: پروژه روگذر پیامبر اعظم (ص) به طول 408 متر است و بعد از هشت سال، افتتاح و به بهره برداری می رسد که این پروژه عظیم تقدیم می شود به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ورامین که همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند.

وی ادامه داد: در بهره برداری و به ثمر نشستن پروژه روگذر پیامبر اعظم (ص) افراد و نهادهای مختلف اقدامات زیادی انجام دادند که این اقدامات از مهندسین مشاور، طراحان پروژه و تامین کنندگان اعتبار و کسانی که در رفع معارضات در شهرستان زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنم؛ چرا که تاسیسات و بناهای زیادی در اطراف پروژه بوده است که بعضاً هم برای راه آهن مشکل ایجاد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد

برنامه های توسعه ریلی شرق تهران در دستور کار قرار دارد