مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-27سياسي

مهمانی بزرگ «امت محمد» در سنندج برگزار می شود


مدیر کانون فرهنگی هنری سروش یاری در استان کردستان از برگزاری مهمانی امت احمد با هدف تحکیم وحدت و ایجاد شور و نشاط بین مردم در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کانون فرهنگی هنری سروش یاری در استان کردستان از برگزاری مهمانی امت احمد با هدف تحکیم وحدت و ایجاد شور و نشاط بین مردم در سنندج خبر داد.

پویا محمودی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: جشن امت احمد به مناسبت هفته وحدت روز جمعه هفتم مهر ماه از ساعت 16 عصر تا 23 شب با حضور هنرمندان کشوری و استانی و ویژه برنامه ای برای کودکان در پیاده راه فردوسی سنندج برگزار می شود.

وی افزود: در این ویژه برنامه 80 الی 100 غرفه فرهنگی، آموزشی، سلامت و ایستگاه های صلواتی برپا شده و توسط شبکه سراسری پوشش داده می شود.

مدیر کانون مردمی فرهنگی سروش یاری، با اشاره به اینکه این مراسم ویژه با همت کانون های فرهنگی، هیأت های مذهبی و کانون های فرهنگی استان برگزار می شود، بیان کرد: 100 هزار لقمه غذای گرم، 100 هزار بسته شیرینی و شکلات برای حضار و و 100 هزار لقمه در این جشن بزرگ توزیع می شود.

به گفته وی، عموم مردم کردستان به ویژه شهر سنندج می توانند در این جشن شرکت کرده و حضور پرشوری داشته باشند؛ حضور گرم مردم موجب تداوم برگزاری چنین جشن هایی در سنندج شده و وحدت را بین مسلمانان تحکیم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی بزرگ «امت محمد» در سنندج برگزار می شود

مهمانی بزرگ «امت محمد» در سنندج برگزار می شود