مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-06فرهنگي

ازسرگیری فعالیت جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان


دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: پس از چهار سال وقفه، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با 68 اثر در قالب فیلم ها کوتاه و بلند برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: پس از چهار سال وقفه، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با 68 اثر در قالب فیلم ها کوتاه و بلند برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید زین العابدین در آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان که امروز جمعه (14 مهرماه) در مرکز همایش های امام خامنه ای برگزار شد، بیان کرد: سینما، از علوم انسانی و علوم تربیتی الهام گرفته است و سینمای امروز، مظهر دیپلماسی عمومی، هنر تبادل فرهنگ ها و زبان مشترک بین ملت ها است.

او با اشاره به اینکه سینما کلید پیشرفت کشور است، افزود: سینمای کودک و نوجوان نیز می تواند راهنمای کودکان و نوجوان در مسیر پیشرفت باشد.

بچه ها میل رسیدن به کمال دارند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، با اشاره به اینکه پس از چهار سال وقفه، چراغ جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان فروغ یافته است، افزود: این جشنواره پس از چهار دهه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری فعالیت جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان

ازسرگیری فعالیت جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان