مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-17اقتصادي

هفتمین نمایشگاه طلا در شیراز افتتاح شد/ رونمایی از سکه حرمین


هفتمین نمایشگاه طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها و بیست و دومین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی از عصر امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس هفتمین نمایشگاه طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها و بیست و دومین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی از عصر امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و همچنین بیست و دومین جشنواره تخصصی آرایشی بهداشتی شیراز عصر امروز، 25 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز برگزار شد.

محسن نهاوندی در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با متراژ 6 هزار متر مربع در سالن حافظ برپا شده است، گفت: 60 مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از حضور تولیدکنندگان 7 استان کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این دو نمایشگاه تا 28 مهر ماه برپاست.

حمیدرضا ایزدی نیز در این مراسم گفت: هدف از ایجاد صنعت نمایشگاهی در راستای گردآمدن تولید کنندگان و فعالان در حوزه های مختلف جهت بازارشناسی، بازاریابی، معرفی محصولات و برندینگ همچنین ارائه ایده ها و ابتکارات جدید است که در این مسیر، نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین نمایشگاه طلا در شیراز افتتاح شد/ رونمایی از سکه حرمین

هفتمین نمایشگاه طلا در شیراز افتتاح شد/ رونمایی از سکه حرمین