مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-25سياسي

استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها از مسائل روز کشور مطلع باشند


باید روابط عمومی ها علاوه بر آگاهی از شرح وظایف دستگاه های خود، از مسائل روز کشور و به روزترین اطلاعات آگاهی کافی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اطلاع رسانی بر اهمیت اطلاع رسانی درست در جهت اقناع افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست برای اقدامات انجام شده توسط مدیران و گاهی اطلاع رسانی برای کارهای انجام نشده نیز باید انجام شود.

وی گفت: اطلاع رسانی در مورد پیگیری مدیران برای به سرانجام رسیدن پروژه ها در زمینه های مختلف به منظور ایجاد امید آفرینی و در جهت اقناع افکار عمومی حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بحث آموزش روابط عمومی دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید روابط عمومی ها علاوه بر آگاهی از شرح وظایف دستگاه های خود، از مسائل روز کشور و به روزترین اطلاعات آگاهی کافی داشته باشند.

وی بر اطلاع رسانی و تبلیغات درست و قابل باور برای مردم تاکید کرد و گفت: قدم اول به عنوان یک سیاست کلی این است که تمام روابط عمومی دستگاه ها آموزش های لازم را ببینند.

حسین نژاد افزود: در محدوده زمانی باقی مانده تا برگزاری انتخابات نقش روابط عمومی و رسانه ها در اطلاع رسانی و ارتقای سرمایه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها از مسائل روز کشور مطلع باشند

استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها از مسائل روز کشور مطلع باشند