مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-20اقتصادي

استاندار ایلام: فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام آماده افتتاح است


استاندار ایلام با بیان اینکه 23 هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای سامانه گرمسیری هزینه شده است، گفت: فاز نخست ابرپروژه سامانه گرمسیری آماده افتتاح است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه 23 هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای سامانه گرمسیری هزینه شده است، گفت: فاز نخست ابرپروژه سامانه گرمسیری آماده افتتاح است.

حسن بهرام نیا روز جمعه 28 مهر از ابرپروژه سامانه گرمسیری بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی و اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه قرار گرفت و اظهار کرد: از سه راهی میمک (جاده نی خزر) به طول 28 کیلومتر تا سد کنجانچم از سامانه گرمسیری بازدید و اقدامات انجام شده تشریح شد.

او گفت: برای این پروژه از نقطه صفر مرزی استان تا سد کنجانچم به طول 85 کیلومتر با دو لوله دو متر و 40 سانتی متری لوله گذاری شده و هم اکنون آب در لوله ها جریان دارد.

استاندار ایلام در جریان بازدید از محل اتاق شیرآلات این پروژه تصریح کرد: 23 هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای سامانه گرمسیری هزینه شده و در حال حاضر کل پروژه 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول آن در آستانه افتتاح است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: هم اکنون از سومار تا سد کنجانچم آب در لوله هایی به قطر دو متر و 40 سانتیمتر جریان دارد و از سد کنجانچم تا دهلران هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام آماده افتتاح است

استاندار ایلام: فاز نخست سامانه گرمسیری در ایلام آماده افتتاح است