مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-09اقتصادي

فراجا: فوت 3 هزار نفر در تصادفات رانندگی نیمه نخست 1402


در مجموع نزدیک به سه هزار نفر را در شش ماه امسال جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند و ما از نظر تعداد تصادفات شاهد افزایش شش درصدی در طول این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال بودیم.

- جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت که در نیمه نخست امسال حدود سه هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی درباره خصوص آمار و ارقام تصادفات جاده ای در کشور اظهارکرد: در نیمه نخست امسال پلیس راهور ماه های پرکاری را پشت سر گذاشت.

در این مدت تقریبا 18 درصد افزایش تردد را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و این وضعیت تا پایان شهریور ماه ادامه داشت و در این ماه نزدیک به 19 درصد افزایش ترددها را در طول محورهای مواصلاتی برون شهری در جاده ها داشتیم.

  وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال تقریبا ماهانه 500 کشته در تصادفات جاده ای داشتیم، گفت: در مجموع نزدیک به سه هزار نفر را در شش ماه امسال جان خود را در تصادفات از دست دادند و ما از نظر تعداد تصادفات شاهد افزایش شش درصدی در طول این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال بودیم.

البته اگر این آمار را با افزایش ترددها مقایسه کنیم می توان نتیجه گرفت که شمار جانباختگان در مقایسه با افزایش ترددها کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا: فوت 3 هزار نفر در تصادفات رانندگی نیمه نخست 1402

فراجا: فوت 3 هزار نفر در تصادفات رانندگی نیمه نخست 1402